محمد مهدیارمحمد مهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شیرین ترین بهونه ی زندگی من

اولین طرقدر

1392/9/13 11:41
نویسنده : مامان
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامان

امروز روز نیمه شعبانه و ٥روز دیگه مونده تا تولدت.

من وتو وبابایی امروز 3تایی رفتیم طرقدر....امسال با تو خیلی خوش گذشت پسرنازم

یادمه پارسالم نزدیکای بدنیا اومدنت 2-3 باری آورده بودمت اینجا..وای چه روزایی بود!!!

اینقده ذوق کرده بودی دست و پاهاتو میزدی تو آبا وکلی کیف میکردی و یه عالمه خاک وسنگ خوردی

من وبابا هم همش دنبال تو بودیم که سنگ ریزه ها رو نخوری یا 4دست وپا نری تو آب. که البته چند باری فرار کردی از دستمون و من یه 3-4 باری لباساتو عوض کردم.

 اینم چند تا عکس از تو و بابا....خودمم عکاس بودم و توعکسا نیستم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
6 تیر 92 23:25
پدروپسر همش عکس گرفتن...پس مادر بچه کو؟؟؟؟؟